09 листопада 2016 / Акцент

Мета — компанія-чемпіон

Мета — компанія-чемпіонТетяна ПЕТРОВСЬКА

Заговорив українською! Мовою Шевченка та Франка очільник ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун привітав працівників сталевих магістралей, котрі напередодні свого професійного свята зібрались у Міжнародному центрі культури і мистецтв у Києві. Голова правління товариства впевнений, що Українська залізниця зможе стати найуспішнішою компанією країни, лідером економіки та національним чемпіоном. І його завдання — об’єднати залізничників саме довкола цієї мети.

Мрії та сподівання

Зранку 3 листопада у столицю до Міжнародного центру культури і мистецтв з’їхалися залізничники зі всіх куточків України. Настрій піднесений, адже професійне свято для працівників галузі — це щось на кшталт Нового року, коли прийнято загадувати бажання та будувати плани на майбутнє. Отже, чого чекають залізничники від нового галузевого року?

Юрій Гуревич приїхав до Києва з Донеччини, він працює бригадиром у локомотивному депо Слов’янськ регіональної філії «Донецька залізниця». Чоловік каже, що хоче стабільності та мріє про збільшення заробітної плати.

Головний бухгалтер ПАТ «Укрзалізниця» Тамара Рябчун теж сподівається, що у новому галузевому році зросте добробут усіх залізничників.

— Чекаю на процвітання галузі, на збільшення обсягів перевезень та зростання добробуту працівників сталевих магістралей. Хочу, щоб своєчасно було затверджено фінансовий план та проіндексовано тарифи на перевезення, — каже вона.

Начальник відділу експлуатації Департаменту локомотивного господарства Дмитро Полегенько волів би бачити Укрзалізницю яскравою компанією європейського рівня.

— Хотілося, щоб ситуація у нас покращилася настільки, аби працювати на залізниці стало мрією всіх українців, — каже він.

Юрій Гарагай 43 роки віддав сталевим магістралям. Зараз чоловік на пенсії та душею вболіває за залізницю й не полишає громадську роботу. Він є заступником голови Ради ветеранів Шевченківської дирекції залізничних перевезень регіональної філії «Одеська залізниця».

— Сподіваюсь на покращення і в країні, і в Укрзалізниці, — каже Юрій Володимирович. — На сталевих магістралях завжди працювали професіонали, які люблять залізницю. Вірю в те, що керівництво ПАТ знайде оптимальний варіант для того, щоб галузь запрацювала краще.

Фото на згадку

SERG7183.jpgКоли першокласник Іван Нікітенко з селища міського типу Новгородське, що на Донеччині, вигадав для конкурсу дитячого малюнка, який ПАТ «Укрзалізниця» проводило до Дня захисту дітей, персонажа Миколу ПАТУЗа, то, напевно, і не здогадувався, що цей герой-машиніст справить під час святкування Дня залізничника справжній фурор.

Бажаючих сфотографуватися з Миколою ПАТУЗом було хоч відбавляй. Від гострого зору залізничників не сховалося те, що символ свята дуже вже схожий на очільника галузі. Зробив фото на згадку з ПАТУЗом і сам Войцех Балчун. Згодом він написав у своєму Фейсбуці: «У когось на залізниці гарне почуття гумору. У мене також».

Шлях, який під силу

Свій виступ на урочистих зборах з нагоди Дня залізничника голова правління ПАТ «Укрзалізниця» почав з перепрошення: «Шановні колеги, вибачте, що буду робити помилки, але я хотів би говорити українською», що викликало овації в залі.

— Для мене велика честь бути тут з вами в день нашого професійного свята. Через вас хочу передати вітання кожному залізничнику, усім хто зараз на своєму робочому місці: в кабіні локомотива, у вагоні, за пультом, на вокзалі, на переїзді чи в депо, — сказав Войцех Балчун. — Ви заслужили мою глибоку вдячність та повагу за свою сумлінну працю та відданість професії. Дякую та вітаю кожного члена нашого славного колективу.

Сьогоднішнє свято об’єднує нас у одну велику родину. Нас об’єднує залізниця і любов до професії, яку кожен має у своєму серці. Цього дня ми згадуємо історію, цінуємо наші здобутки і думаємо про майбутнє. Історія нашої залізниці пов’язана з літописом двох імперій. Тут і досі сперечаються про дати. Тож скажу так: з якого берега Дніпра не дивитись — Українській залізниці сьогодні більше ніж півтора століття!

Сьогодні у цьому літописі — нова сторінка. І це величезний виклик. Сьогодні йде глобальне реформування. Напевне, найбільше в історії компанії. До нас цей шлях проходили і країни Східної та Центральної Європи, колишні радянські республіки. Реформи залізниць у Європі взагалі йдуть у режимі нон-стоп. Цей шлях під силу і нам. Ми зачепили численні больові точки. Стара система опирається і прагне реваншу. Точка неповернення ще не пройдена. Але сьогодні вирішується, якою компанія буде, наприклад, через 5 років.

Укрзалізниця — чудова компанія. Але нам потрібні кардинальні зміни. Все погане, з чим досі вона асоціюється, маємо залишити у минулому. Ми можемо стати найуспішнішими в Україні. Лідером економіки. Національним чемпіоном. І моє завдання — об’єднати залізничників довкола цієї мети. Я бачу в компанії багато фахових і чесних людей. Хотів би, щоб вони стали авангардом змін.

Реформи вимагають часу і терпіння. Реформи вимагають діалогу. Також діалогу з профспілками. Вони повинні грати важливу роль у змінах. Змінах, без яких Укрзалізниця не виживе. Бо сучасна, сильна, орієнтована на клієнта компанія — це також стабільна, престижна робота і гідна зарплата для наших працівників.

Сьогодні нам дорікають про темп реформ. Я можу відповісти прислів’ям: тихіше їдеш, далі будеш. У вас, правда, ще кажуть: хто довго запрягає, той швидко їде. Напевне, нам вже час починати швидкий рух. Нас чекає складна робота. Її вистачить усім, хто має бажання працювати.

Залізничники у всі часи сприймали свою роботу, як службу. Служіння людям, громаді, країні — почесна і вдячна місія. Тому, дякую вам за службу! Зі святом, шановні залізничники!

Робота на результат

4 листопада 1861 р. — саме цього дня територією України пройшов перший поїзд. Він прибув з Відня через Перемишль до залізничного вокзалу Львова. Цей день і вважається початком історії Української залізниці. Втім на урочистостях з нагоди Дня залізничника більше говорили про сьогодення та майбутнє компанії.

— Українська залізнична інфраструктура — це п’ята позиція по протяжності мереж серед країн Європи, 15 місце в світі, — підкреслив віце-прем’єр-міністр України Володимир Кістіон. — Це п’ята позиція у вантажних перевезеннях усього світу . Це сьома позиція серед перевезень пасажирських. Тобто Укрзалізниця — це одне із топових підприємств нашої держави, нашої економіки. Я прекрасно розумію, що товариство, як і наша держава переживає непрості часи, але я впевнений у тому, що компанію «Українська залізниця» чекає велике майбутнє. Адже ваш колектив має і досвід, і мудрість, і молодість. Тобто той симбіоз, який обов’язково дасть позитивний результат.

Привітали працівників сталевих магістралей із професійним святом і голова Комітету Верховної Ради України з питань транспорту Ярослав Дубневич, перший заступник Міністра інфраструктури України Євген Кравцов та голова профспілки залізничників і транспортних будівельників України Вадим Бубняк.

SERG7183.jpgДо Міжнародного центру культури і мистецтв з’їхалися залізничники зі всіх куточків України

З нагоди Дня залізничника 12 працівників ПАТ «Укрзалізниця» отримали подяку від Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана. Відзначили залізничників і галузевими нагородами. Так знаком «Почесний залізничник» нагороджені 12 працівників галузі, нагрудним знаком «За заслуги. Укрзалізниця» IІ ступеня — 11, нагрудним знаком «За заслуги. Укрзалізниця» III ступеня — 22, знаком «Залізнична Слава» I ступеня — 8, знаком «Залізнична Слава» IІ ступеня — 20, знаком «Залізнична Слава» III ступеня — 39 працівників. Ще 65 залізничників нагороджені годинниками від голови правління ПАТ «Укрзалізниця».

 

 
Для додавання коментарiв Ви маєте бути зареєстрованi.
реєстрацiя | авторизацiя
 Вересень 2017 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
Яка рубрика в «Магістраль-експрес» Вам подобається найбільше?
Вікно у залізницю (19)
Розмова в купе (14)
Сканворд (8)
Особистість (2)

ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников Залізничне перехрестя
 
Усі права захищено © 1992—2010 Редакція газети "Магiстраль"
За повного передруку матеріалу посилання на статтю обов'язкове.
За часткового передруку матеріалів сайту посилання на www.magistral-uz.com.ua обов'язкове.
Контакти: Тел./факс: 465-01-90, E-mail:magistral@uz.gov.ua