27 липня 2016 / Акцент

Новий експрес до Ужгорода: бути чи не бути?

Новий експрес до Ужгорода: бути чи не бути?

Призначити декілька нових поїздів, у тому числі й категорії «нічний експрес», подовжити або змінити маршрути курсування низки вже існуючих рейсів потягів далекого та приміського сполучення… Загалом 34 пропозиції розглянула оперативна робоча група, яка займається розробкою нової концепції графіка руху пасажирських поїздів, й визначила ті, які можуть бути втілені наразі в життя, а які — ні.

За результатами роботи оперативної групи, розглянуті пропозиції, умовно кажучи, можна розділити на чотири частини. До першої входять ті, які надійшли з регіональних філій, департаментів ПАТ «Укрзалізниця» згідно з термінами, встановленими планом на розробку графіка руху потягів (їх планується здійснити одразу після переходу на зимовий час, тобто вже 29 жовтня). До другої — ті, що, швидше за все, реалізують наступного року за формування нового графіка руху. До третьої віднесли пропозиції, впровадження яких потребує додаткового аналізу, маркетингових досліджень чи залучення значних матеріальних ресурсів. Й до четвертої потрапили новації, від яких на цьому етапі спеціалісти робочої групи вирішили відмовитися через відсутність потрібної кількості якісного рухомого складу, неможливість дотримання норм технології перевізного процесу, недостатній розвиток залізничної інфраструктури.

До останньої частини, наприклад, належить ідея з призначення нового поїзда Інтерсіті сполученням Харків—Херсон. Виявилося, що він занадто довго — приблизно 11 год — перебуватиме в дорозі, бо не зможе розвинути необхідну для цієї категорії поїздів швидкість, тож по тому, як фахівці ПАТ «Укрзалізниця» провели аналіз цього питання, запропонована пропозиція була відкинута.

А ось, приміром, графік руху поїзда № 128/129 Бахмут (колишній Артемівськ)—Харків буде змінено вже наприкінці жовтня. Завдяки цій новації пасажири, котрі подорожуватимуть з Донецької області, зможуть робити у Харкові пересадку на поїзди № 375 — сполученням до Херсона — та № 111, який прямує до Львова. І вже у 2017 р. в новому літньому графіку поїздам № 113/114 Харків—Мукачеве 115/116 Харків—Івано-Франківськ на станції Миргород передбачається призначити зупинку, бо маршрути до західних регіонів України користуються неабияким попитом у миргородців.

— Наше завдання — зробити все для того, аби пасажирам було якомога зручніше користуватися залізничним транс-портом, — каже радник Міністра інфраструктури, член оперативної робочої групи з розробки нової концепції руху пасажирських поїздів Олександр Кава. — Наразі ж навіть не всі обласні центри мають пряме сполучення з деякими регіонами.

Серед пропозицій, які розглядає робоча група, якраз є такі, що забезпечили б пряме сполучення між Черкасами та Харковом, Кропивницьким та Києвом. Проте ці питання потребують додаткового вивчення щодо пасажиропотоку та розв’язання низки технічних проблем.

З певними труднощами пов’язані й питання з призначення нових потягів категорії «нічний експрес» сполученням Київ—Ужгород, Київ— Івано-Франківськ та Запоріжжя—Івано-Франківськ. Основна перешкода — нестача вагонів. Утім, проблему обіцяють розв’язати. Проте невідома доля пропозиції щодо маршруту поїзда № 747/748 Дарниця, Київ—Тернопіль, який пропонується подовжити до станції Львів.

Більшість з пропозицій, які на цьому етапі, як мовлять, зависли в повітрі, повинні бути доопрацьовані протягом тижня.

—  Фахівці готові виконати будь-яке завдання, але до зміни графіка руху поїздів треба підходити виважено та з великою обережністю, — каже керівник робочої групи, перший заступник начальника Департаменту управління рухом Євген Кучеренко. — Всі плюси та мінуси повинні бути враховані, адже кожне невдале коригування графіка може спричинити збій у русі цілого напрямку руху поїздів, що потягне за собою чимало негативних наслідків. А головне наше завдання — не створювати нові проблеми, а зробити графік курсування більш зручним для пасажирів.

Згідно з прийнятим робочою групою протоколом, 80 % поданих пропозицій взято до роботи, 10 % їх відправлено на доопрацювання, ще 10 % визнані нераціональними, але в разі покращення інфраструктури, закупівлі нового рухомого складу, поліпшенні умов праці залізничників вони можуть бути реалізовані.

 
Для додавання коментарiв Ви маєте бути зареєстрованi.
реєстрацiя | авторизацiя
 Квiтень 2017 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Яка рубрика в «Магістраль-експрес» Вам подобається найбільше?
Вікно у залізницю (19)
Розмова в купе (14)
Сканворд (8)
Особистість (2)

ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников Залізничне перехрестя
 
Усі права захищено © 1992—2010 Редакція газети "Магiстраль"
За повного передруку матеріалу посилання на статтю обов'язкове.
За часткового передруку матеріалів сайту посилання на www.magistral-uz.com.ua обов'язкове.
Контакти: Тел./факс: 465-01-90, E-mail:magistral@uz.gov.ua