16 листопада 2016 / Акцент

Оцінили перспективи «підняти» локомотиви

Оцінили перспективи «підняти» локомотивиЮрій ШВАЙКО

На минулому тижні член правління ПАТ «Укрзалізниця» Іренеуш Василевський відвідав Дніпропетровський тепловозоремонтний завод (далі — ДТРЗ). Мета — проаналізувати перспективу суттєвого збільшення обсягів ремонту колективом ПрАТ магістральних локомотивів серії 2ТЕ116.

Щомісяця колектив ДТРЗ ремонтує від шести до десяти тепловозів — магістральних 2ТЕ116 і маневрових ЧМЕ3. Проте його річний виробничий потенціал сягає 150 локомотивів, у тому числі півсотні двосекційних — 2ТЕ116, які зараз украй потрібні ПАТ «Укрзалізниця». Раніше через проблеми зі своєчасним фінансуванням питання про збільшення обсягів ремонту навіть не порушувалося. В останні ж декілька місяців ситуація діаметрально протилежна: 30 % вартості оновлення локомотивів ДТРЗ отримує від свого головного замовника завчасно.

— Але навіть при такому сприятливому для нас розкладі ми не маємо можливості створити прийнятний запас обігових коштів, — бідкається заступник голови правління ДТРЗ з розвитку та модернізації Олександр Мінаєв. — Це значно ускладнює своєчасне придбання запасних частин для надто металоємних і матеріалоємних магістральних тепловозів. Саме тому й мусимо просити членів правління ПАТ «Укрзалізниця» тимчасово дещо збільшити цей відсоток. При цьому сподіваємося на порозуміння. Як, до речі, й у питанні планомірності фінансування.

Звичайно, Іренеуш Василевський пообіцяв ознайомити з цими проханнями членів правління ПАТ «Укрзалізниця». Але заразом наголосив на тому, що навіть короткотривалого перебування на заводі достатньо, аби переконатися: виробничий потенціал ДТРЗ значно більший.

— Я досить чітко відчув проблему з обрахування видатків. Швидше за все вона — наслідок наявності зайвої інфраструктури, яку треба підтримувати у належному стані, зокрема обігрівати, — мовить керівник. — Інша ймовірна причина — низька продуктивність праці завищеної кількості персоналу. І якщо продуктивність підвищиться вдвічі, тобто замість 60 будуть капітально відновлювати 120 тепловозів на рік, то видатки суттєво впадуть. Унаслідок чого й отримаємо планомірне циклічне виробництво.

До речі, саме перспектива підвищення продуктивності праці стає запорукою для збільшення обсягу ремонту локомотивного парку ПАТ «Укрзалізниця» удвічі в наступному році. І перш за все магістральних тепловозів, які відновлює ДТРЗ.

IRNESH.jpgЧлен правління ПАТ «Укрзалізниця» Іренеуш Василевський:

«На мій погляд, головна проблема ДТРЗ в тому, що його керівництву треба триматися золотої середини у співвідношенні зростання обсягів відновлених локомотивів і зменшення видатків на їх ремонт. Насамперед за рахунок підвищення продуктивності праці».

 

Заступник голови правління ПрАТ «ДТРЗ» з розвитку та модернізації Олександр Мінаєв:MINA.jpg

«Революції нам непотрібні. Тому повністю відмовитися від оновлення ЧМЕ3 наміру не маємо. Одначе готові знизити обсяг ремонту тепловозів цієї серії удвічі, тобто з восьми до чотирьох на місяць, піднявши при цьому кількість оздоровлених двосекційних 2ТЕ116 з двох до чотирьох».

REMONT.jpgP. S. Увечері того ж дня Іренеуш Василевський детально ознайомився з ПрАТ «Запорізький електровозоремонтний завод» (ЗЕРЗ). Відвідав цехи підприємства. Особливо його зацікавила технологія випробування двигунів електричних машин, яку член правління ПАТ «Укрзалізниця» оцінив схвально.

А наостанок запевнив в. о. голови правління ЗЕРЗ Ольгу Руденко, що вже в 2017 р. завод зможе працювати ритмічно на повну потужність, ремонтуючи замість нинішніх чотирьох—п’яти електровозів на місяць як мінімум вісім.

•218 локомотивів намічено капітально відновити згідно з проектом фінансового плану 2017 р. у цехах приватних акціонерних товариств ПАТ «Укрзалізниця».

Майже 100 локомотивів, і насамперед магістральних тепловозів, становить нині дефіцит тягового парку ПАТ «Укрзалізниця».

 
Для додавання коментарiв Ви маєте бути зареєстрованi.
реєстрацiя | авторизацiя
 Вересень 2017 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
Яка рубрика в «Магістраль-експрес» Вам подобається найбільше?
Вікно у залізницю (19)
Розмова в купе (14)
Сканворд (8)
Особистість (2)

ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников Залізничне перехрестя
 
Усі права захищено © 1992—2010 Редакція газети "Магiстраль"
За повного передруку матеріалу посилання на статтю обов'язкове.
За часткового передруку матеріалів сайту посилання на www.magistral-uz.com.ua обов'язкове.
Контакти: Тел./факс: 465-01-90, E-mail:magistral@uz.gov.ua