07 грудня 2016 / Акцент

Полегшили працю «обличчю пасажирського поїзда»

Олена ЛОСЬ

Відтепер комплекс оцінювання професійного рівня, теоретичних знань і практичних навичок начальників пасажирських поїздів, котрі фактично є «обличчям поїзда» та Українських залізниць, стане прозорішим, якіснішим та дієвішим.

У жовтні 2015 р. було запроваджено систему відбору кандидатів для призначення на посаду начальника пасажирського поїзда, який мав на меті покращити імідж Української залізниці, підвищити сервіс і якість пасажирських перевезень, боротися з корупційними проявами. Конкурсний відбір ще більш ускладнив і так нелегке життя претендентів на посаду. Адже, крім осіб, які проходили відбір на посаду вперше, його доводилося проходити й начальникам пасажирських поїздів після закінчення терміну контракту. При цьому їхнє призначення відбувалося не просто на конкурсній основі, а ще на двох рівнях: залізницях та безпосередньо в ПАТ «Укрзалізниця».

На начальника пасажирського потяга покладена величезна відповідальність: боротися за високий рівень сервісу, якість та культуру обслуговування, стежити, щоб провідники виконували свої обов’язки якнайліпше, та й загалом робити все необхідне для того, щоб рейс був успішний. Донедавна відбір начальників поїздів проходив доволі вимогливо. У листопаді 2016 р. ПАТ «Укрзалізниця» ввело в дію новий наказ про відбір кандидатів на посади начальників пасажирських поїздів. Згідно з ним конкурс для працівників, які претендують на посаду «начальник пасажирського поїзда», спростили і зробили більш адекватним, суттєво зменшивши потенційну корупційну складову. Над наказом працювали майже два місяці, його розробляли та вносили свої правки та зауваження всі причетні Департаменти ПАТ «Укрзалізниця».

Згідно з новим наказом принцип відбору лишили, одначе тепер потенційним кандидатам не треба нікуди їхати (раніше другий етап відбору проводився комісією безпосередньо в ПАТ «Укрзалізниця»). Нині ж засідання комісії проводиться у регіональних філіях — за приналежністю до них поїздів, які формуються. Це реальна економія часу та сил працівників. До того ж у ПАТ «Укрзалізниця» зменшаться витрати на оплату численних відряджень. І якщо у працівника не було порушень, дисциплінарних стягнень, а він і його поїзна бригада добре працюють, то нічого іншого від нього й не вимагатиметься. Кандидати зможуть брати участь у конкурсному відборі навіть тоді, коли ще немає вакантної посади «начальник пасажирського поїзда». Тобто провідники зможуть подати заявку на участь у конкурсному відборі, і після успішного його проходження дані про них внесуть до кадрового резерву підприємства.

Змінились обов’язки та відповідальність членів комісії. По-перше, до її складу увійшли представники Департаменту безпеки. Вони не тільки перевірятимуть кандидата на цю посаду, а й забезпечать неупередженість та об’єктивність під час ухвалення рішення. По-друге, встановили особисту відповідальність усіх працівників, котрі причетні до процедури відбору. Тепер кожен член комісії на всіх етапах — від підготовки документів до підписання протоколу — несе особисту відповідальність за правильність наданої інформації про кандидатів та їхній відбір. По-третє, відмінили право на делегування членам комісії обов’язків голови та його заступника за їхньої відсутності. Раніше засідання комісії могли проводити при 2/3 присутніх, а відтепер це неможливо. Рішення члени комісії мають ухвалювати лише у повному складі.

Вдосконалили і систему оцінювання теоретичних знань та практичних вмінь кандидатів. Раніше ця система була вельми заплутана і складна. Надалі вона стане більш прозорою.

Хоча відбір і значно спростили, проте його вимоги сприятимуть тому, аби цю посаду отримували найкращі професіонали.

NachPoi_2 kol.jpgНині посаді «начальник пасажирського поїзда» приділяється забагато уваги, тоді як сервіс пасажирських перевезень залежить не лише від якісної роботи поїзної бригади, а в першу чергу від фінансово-економічної складової — планування, якісного ремонту вагонів, матеріально-технічного забезпечення. Тобто для досягнення загального позитивного результату з надання послуг пасажирам має бути комплексний підхід.

У листопаді 2016 р. наказом ПАТ «Укрзалізниця» введено в дію новий порядок, яким спростили процедуру конкурсного відбору кандидатів на посаду начальника пасажирського поїзда, зробивши його більш адекватним і суттєво зменшивши потенційну корупційну складову.

 
Для додавання коментарiв Ви маєте бути зареєстрованi.
реєстрацiя | авторизацiя
 Квiтень 2017 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Яка рубрика в «Магістраль-експрес» Вам подобається найбільше?
Вікно у залізницю (19)
Розмова в купе (14)
Сканворд (8)
Особистість (2)

ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников Залізничне перехрестя
 
Усі права захищено © 1992—2010 Редакція газети "Магiстраль"
За повного передруку матеріалу посилання на статтю обов'язкове.
За часткового передруку матеріалів сайту посилання на www.magistral-uz.com.ua обов'язкове.
Контакти: Тел./факс: 465-01-90, E-mail:magistral@uz.gov.ua