05 листопада 2016 / Тема номера

Прем’єр підтримав реформи в Укрзалізниці

Прем’єр підтримав реформи в УкрзалізниціМикола КОПИЛОВ

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман пообіцяв підтримку діям правління ПАТ «Укрзалізниця», спрямованим на зміни галузі на краще, а також висловив готовність не допустити будь-яку мафію, котра наближатиметься до залізниці.

Про це очільник Уряду повідомив під час засідання Кабінету Міністрів України у середу, 2 листопада. Одне із питань заходу було присвячене стану справ у залізничній галузі, про який доповів голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун. Виступаючи перед членами Уряду, він ще раз наголосив, що нинішні складнощі із забезпеченням вантажних перевезень в країні пов’язані з невчасним проведенням тендерів на початку поточного року, відсутністю запчастин, зношеністю рухомого складу, фінансовими труднощами та іншими факторами, на які не було належної реакції протягом багатьох років.

Проте на даний момент впроваджується низка заходів, спрямованих на подолання негативної ситуації. Зокрема, збільшені до кінця року плани ремонту рухомого складу, проведені конкурсні торги на закупівлю вагонів, збільшується робочий парк локомотивів. Дана робота буде продовжена і в 2017 р. Так, загалом на оновлення планується витратити понад 26 млрд грн.

Prez_3.jpgДо речі, майже вдвічі буде збільшена кількість ремонтів вагонів — до 34 тис. на рік. На базі власних вагоноремонтних заводів ПАТ «Укрзалізниця» намічено виготовити 3 тис. вагонів, ще 3,6 тис. — придбати у сторонніх виробників за рахунок коштів кредиту Європейського банку реконструкції та розвитку. «Наш робочий парк повинен становити 72 тис. вагонів, що має забезпечити потреби у перевезеннях, зокрема в пікові періоди», — зауважив Войцех Балчун.

Крім того, будуть відремонтовані 360 локомотивів. Наразі розглядається питання про кредит німецького банку KfW: планується відмовитися від раніше намічених модернізацій за ці кошти на користь придбання 15 локомотивів.

Запланована і масштабна модернізація пасажирських вагонів — 200 одиниць — та закупівля шести рейкових автобусів. «Нам важливо, щоб розвивалися пасажирські перевезення», — повідомив голова правління акціонерного товариства.

Щодо інфраструктурних проектів, то, за словами Войцеха Балчуна, планується електрифікація напрямку Миколаїв—Колосівка та завершення до жовтня 2017 р. облаштування нового Бескидського тунелю. Між іншим, стосовно останнього грандіозного проекту керівник повідомив, що минулого тижня вже повністю завершено його проходження.

Голова Уряду України Володимир Гройсман схвально сприйняв такі плани щодо розвитку ПАТ «Укр­залізниця»: «Ми повинні забезпечити підтримку ініціатив, які допоможуть компанії стати прозорою, відкритою, і те, що я побачив у плані: модернізація, закупівля вагонів, зміна системи закупівлі палива, — повинно дати змогу вивести товариство у чемпіони... Я готовий підтримувати ініціативи щодо реалізації цього плану і готовий знищити будь-яку мафію, яка спробує наблизитися до ПАТ «Укрзалізниця», — резюмував Прем’єр-міністр. Він також додав слова про необхідність посилення менеджменту акціонерного товариства шляхом якнайшвидшої зміни складу наглядової ради.

Володимир Гройсман особисто подякував голові правління ПАТ «Укрзалізниця» за роботу, за те, що він «не зламався» на шляху викорінення негативних явищ у галузі, та висловив йому підтримку. Робити висновки про дії нинішнього менеджменту, за словами очільника Уряду, будуть за підсумками року роботи.

Володимир Гройсман сказав, що компанія «...приречена бути успішною, повинна бути мільярдером, але хронічно оповита корупцією, неефективністю і крадіжками, доведена до ручки». Тому виклики перед новим менеджментом стоять досить серйозні. «Як внутрішній саботаж, так і інші перешкоди заважають ухвалювати швидкі та ефективні рішення», — зауважив Прем’єр-міністр.

Про свою підтримку ПАТ «Укрзалізниця» заявляли на засіданні Уряду й міністри. Зокрема, перший віце-прем’єр Степан Кубів наголосив, що розвиток Української залізниці є пріоритетом нещодавно створеного Національного комітету з промислового розвитку. Також профільні міністри просили звернути увагу на поліпшення організації перевезень зерна та продукції промисловості.

Groisman.jpgПрем’єр­міністр України Володимир Гройсман про причини ситуації в залізничній галузі:

«Ремонти вагонів і локомотивів не проводили, паливо — втридорога, запчастини — втридорога. Тисячі контрактів із посередниками, мільярди — поза межами ПАТ «Укрзалізниця». Що ж натомість громадянам України? Брудні вагони, складність за придбання квитків, а виробникам — неможливість перевозити вантажі по країні...»

Прем’єр-міністр України надає повну політичну підтримку у «зламі» старої негативної системи і карт-бланш менеджменту ПАТ «Укрзалізниця». За словами очільника Кабінету Міністрів, судити про діяльність керівництва залізницею планується за результатами його фактичної роботи за рік. Лише тоді Уряд буде давати оцінку правильності дій і рішень. В той же час паталогії в ПАТ «Укрзалізниця», як зазначалося на засіданні, притаманні й усім іншим крупним державним компаніям.

 

 
Для додавання коментарiв Ви маєте бути зареєстрованi.
реєстрацiя | авторизацiя
 Липень 2017 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
 
Яка рубрика в «Магістраль-експрес» Вам подобається найбільше?
Вікно у залізницю (19)
Розмова в купе (14)
Сканворд (8)
Особистість (2)

ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников Залізничне перехрестя
 
Усі права захищено © 1992—2010 Редакція газети "Магiстраль"
За повного передруку матеріалу посилання на статтю обов'язкове.
За часткового передруку матеріалів сайту посилання на www.magistral-uz.com.ua обов'язкове.
Контакти: Тел./факс: 465-01-90, E-mail:magistral@uz.gov.ua