14 вересня 2016 / Тема номера

Сучасна техніка — наш коник

Сучасна техніка — наш коник

Заступник начальника структурного підрозділу «Лубенський центр професійної освіти» Михайло Радцев розповідає про унікальний досвід освоєння корейських та чеських швидкісних пасажирських поїздів.

— Михайло Олексійович, чим ввірений вам навчальний центр вирізняється серед інших центрів компанії?

— На базі Лубенського центру вперше в Україні організована та здійснюється підготовка локомотивних бригад рейкових автобусів 620М. Сьогодні ми готуємо такі кадри не лише для підрозділів регіональної філії «Південна залізниця», а і для інших філій ПАТ «Українська залізниця», де експлуатується цей моторвагонний рухомий склад.

Керівництво Укрзалізниці доручило навчальному закладу організувати підготовку локомотивних бригад швидкісних електропоїздів Hyundai та Skoda. У січні 2012 р. викладачі були направлені до Південної Кореї, у центр навчання компанії Hyundai Rotem. Усі вони успішно отримали сертифікати, які дають право проводити заняття з водіння й вивчення конструкції потягів Hyundai. Уже восени того ж року частина педагогічного колективу студіювала нові технології в Чехії, у технічному відділі компанії Skoda Vagonka. Отримані сертифікати дозволяють викладачам проводити навчання з локомотивними бригадами, що експлуатують поїзди чеського виробника. Нині на базі центру діють спеціалізовані кабінети з будови та технічного обслуговування електропоїздів Hyundai та Skoda, комплекс сучасного методичного забезпечення, який нам довелося створювати практично з нуля.

— Яку ще навчально-технічну базу маєте у своєму розпорядженні?

— Для проведення теоретичних занять центр має 13 спеціалізованих навчальних кабінетів. Зараз діє «Центр інформаційних технологій», оснащений комп’ютерною технікою та мультимедійними пристроями. Тут є змога розробляти і виготовляти власними силами схеми, плакати як у друкованому, так і в електронному вигляді. Наявність єдиної локальної мережі допомагає викладачу і слухачам отримувати необхідну інформацію з будь-якого навчального кабінету. У 2014 р., коли Південна залізниця передала центру секцію тепловоза 2ТЕ116, ми отримали змогу здійснювати якіснішу практичну підготовку машиністів та помічників машиністів локомотивів.

— Чи має педагогічний колектив особливі підходи до навчального процесу?

— Специфіка праці викладачів центру вимагає від них не тільки глибокої теоретичної бази, а й практичного досвіду роботи на залізничному транспорті. У складі навчальних груп — як правило, люди з різним рівнем знань і практичним досвідом роботи, рівнем освіти, віком (від 18 до 50 років). Тобто потрібен індивідуальний підхід як до навчальної групи, так і до кожного слухача. Викладач має постійно слідкувати за змінами, які відбуваються в нормативних документах, і ділитися набутими знаннями зі слухачами. Треба сказати, що робота наших педагогів продовжується і після закінчення навчання. Вони завжди консультують (навіть у телефонному режимі) своїх вихованців з будь-яких питань, які виникають уже в умовах виробничого процесу.

 

 
Для додавання коментарiв Ви маєте бути зареєстрованi.
реєстрацiя | авторизацiя
 Липень 2017 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
 
Яка рубрика в «Магістраль-експрес» Вам подобається найбільше?
Вікно у залізницю (19)
Розмова в купе (14)
Сканворд (8)
Особистість (2)

ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников Залізничне перехрестя
 
Усі права захищено © 1992—2010 Редакція газети "Магiстраль"
За повного передруку матеріалу посилання на статтю обов'язкове.
За часткового передруку матеріалів сайту посилання на www.magistral-uz.com.ua обов'язкове.
Контакти: Тел./факс: 465-01-90, E-mail:magistral@uz.gov.ua