13 квiтня 2016 / Тема номера

У кривих і на схилах

У кривих і на схилахМикола Павленко

Майже сотня працівників Криворізької колійної машинної станції регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» вийшли на завершальний етап реконструкції 5,3 км непарної колії перегону Воскобійня—Верхньодніпровськ головного ходу Дніпропетровськ—Київ. Вздовж майже двокілометрової дільниці розташувалося понад десяток одиниць важкої колійної техніки.

Колійні машини, задіяні в технологічному ланцюгу виконання робіт, то там, то тут трохи нахилені вбік. А пасажирські й вантажні поїзди, які організовано пропускають парною колією, також роблять певний нахил, вписуючися в криві радіусу колії.

— Це тому, що у цьому місці дуже складний профіль колії — підйоми, спуски, повороти. Бачите, он вантажний поїзд із більш ніж 50 вагонів неначе вуж звивається, — пояснює заступник начальника Криворізької колійної машинної станції Анатолій Левченко. — Водити потяги тут непросто: потрібно знати певні особливості рельєфу. Працівникам КМС, котрі повертаються на перегони для виконання колійних робіт через п’ять років, а інколи і через 15, спочатку теж доводиться нелегко. Потрібно згадати або вивчити особливості і складнощі перегону, обміркувати, як саме і де діяти, і лише потому можна приступати до роботи. Це стосується всіх без винятку — од операторів кранів, за допомогою яких знімають рейкошпальну решітку, і бульдозеристів, які планують баластну призму, до працівників укладальних кранів та тих, хто в завершальному ланцюгу працює на машинах глибокого очищення щебеню RM-80, баластерах тощо. Слід пам’ятати, що навіть недовга затримка на якомусь етапі виконання реконструкції колії може призвести до збою у технології роботи.

Доречно зазначити, що рейкошпальну решітку на базі КМС Кривий Ріг складали власноруч з допомогою колег із Новоолексіївської колійної машинної станції. Почали її збирати ще на початку лютого і закінчили наприкінці березня. А тяжку колійну, тракторну, автомобільну техніку і засоби малої механізації стали ремонтувати та проводити технічне обслуговування ще торік, тільки-но повернувшися із лінії на базу.

— Було це 29 березня, — веде далі розмову Анатолій Іванович. — Робочий поїзд прибув на станцію Воскобійня. У цей день там вивантажили техніку, розташували турні вагони для проживання та провели підготовчі роботи, а вже наступного дня о 8.40 було відкрито перше вікно, і тривало воно до 18.00. За цей час було вкладено заплановані 1 тис. 125 м рейкошпальної решітки. Наступного дня одна за одною на лінію виходили колійні машини. Загалом їх було 12. Першими приступали до глибокого очищення щебеню RM-80. Щебінь, непридатний до очищення, та сміття вивозили на так звані нульові схили, таким чином забезпечуючи екологічну чистоту перегону. Вслід рухалися хопер-дозатори, підсипаючи щебінь, та виправно-підбивно-рихтувальні машини, що виправляли колію у профілі. Згодом інша ж така група машин проводила аналогічні роботи, і лише після них починалися баластування і рихтування колії та «виставлення» її на вісь.

Крім цього були задіяні й деякі машини із філії «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин». А замикали цей технологічний ланцюжок на машині АДМ працівники Верхівцевської дистанції електропостачання, які контактну мережу приводять до габаритного положення.

Коли колійна техніка покидає дільницю, то по ній починають прямувати пасажирські та вантажні потяги. Перші її обкатують зі швидкістю 25 км/год, а наступні — зі швидкістю 60 км/год. А по вкладенню плітей безстикової колії буде забезпечена і встановлена швидкість руху 100 км/год — для пасажирських поїздів — і 80 — для вантажних. На 11 квітня більша частина роботи була виконана. Роботи триватимуть до 16 квітня. А наступне довготривале вікно для криворізьких колійників заплановане на 19 квітня, і триватиме воно 10 діб. Реконструкція 7,3 км парної колії виконуватиметься на перегоні Железнякове—Вільногірськ головного ходу Дніпропетровськ—Київ. Рейкошпальна решітка вже завантажена у вагони, а на перегоні ведуться підготовчі роботи: пліті безстикової колії знімаються, а на їх місце вкладаються інвентарні.

 
Для додавання коментарiв Ви маєте бути зареєстрованi.
реєстрацiя | авторизацiя
 Липень 2017 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
 
Яка рубрика в «Магістраль-експрес» Вам подобається найбільше?
Вікно у залізницю (19)
Розмова в купе (14)
Сканворд (8)
Особистість (2)

ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников Залізничне перехрестя
 
Усі права захищено © 1992—2010 Редакція газети "Магiстраль"
За повного передруку матеріалу посилання на статтю обов'язкове.
За часткового передруку матеріалів сайту посилання на www.magistral-uz.com.ua обов'язкове.
Контакти: Тел./факс: 465-01-90, E-mail:magistral@uz.gov.ua