21 вересня 2016 / Акцент

Виручають власні зерновози

Виручають власні зерновози

У серпні нинішнього року в регіональній філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» навантажено 4 тис. 698 вагонів — 308,6 тис. т зерна. В порти відправлено 81,6 % від загального обсягу. Це дещо менше у порівнянні з аналогічними показниками минулого року. Але сезон перевезення зерна — в розпалі.

При цьому для збільшення темпів навантаження цього стратегічного продукту є і резерви, і можливості. За словами начальника відділу планування служби перевезень регіональної філії «Львівська залізниця» Олега Цибрана, з 91-ї під’їзної колії 87 готові до приймання вантажів. На станції Городенка проводиться реконструкція вантажно-розвантажувального механізму. В зерновозах інвентарного парку філії відвантажено 75,4 % — 3 тис. 544 вагони зерна. У власних вагонах компаній — 24,6 % — 1 тис. 154 вагони. Це майже на 6 % більше у порівнянні із серпнем минулого року.

Середній час користування вагонами-зерновозами інвентарного парку та вагонних компаній — у порівнянні з аналогічним періодом  2015 р. — зменшено на 1,7 год (за 8 місяців — на  4,87 год). Середній час користування вагонами-зерновозами загального парку за серпень зменшили на 4,18 год (за 8 місяців — на 9,88 год).

Те, наскільки впливають на ситуацію власні вагони зернотрейдерів, яскраво демонструє станція Ходорів. Тут компанія-перевізник  використовує 50 % власних  вагонів.

«До початку «зернового сезону» ми перевірили свої під’їзні колії щодо технічної справності. Зернотрейдер ТОВ «Вінал-Агро», з яким ми співпрацюємо багато років, теж перевірив свою під’їзну колію, а також вантажно-розвантажувальний механізм — і модернізував його, — розповідає начальник станції Роман Гураль. — В середньому за місяць зерно навантажується в 50 вагонів. Стільки їх було навантажено й у серпні, а за 12 днів вересня — 24. Компанія «Сідрейл», яка здійснює перевезення урожаю зернотрейдера, подає під навантаження половину своїх вагонів. Середній час користування вагоном суттєво зменшився. Якщо раніше на під’їзній колії навантаження вагона зерном займало близько півтори години, то зараз — 40—50 хв.

Пришвидшення вдалося досягти за рахунок  встановлення на вантажно-розвантажувальному механізмі його власником другої навантажувальної стрічки. Після навантаження зерновозів оформлення перевізних документів займає не більше півгодини. Зі станції  вантаж без затримок прямує до Львова на маршрутизацію, а звідти — в Одеський морський порт.

oleg.jpgНачальник відділу планування служби перевезень регіональної філії «Львівська залізниця» Олег ЦИБРАН:

«На жаль, зернотрейдери продовжують втрачати чимало часу на отримання дозвільних документів від контрольних органів. В середньому це 10 год, а у деяких випадках і доба. Буває, подача вагонів на станційні колії затримується через зайнятість фронту, неузгодження заявок портами, введення конвенційних заборон, поломки вантажних механізмів та з інших, не залежних від залізничників причин. Усунення їх — це створення резерву для збільшення навантаження зерна».

 
Для додавання коментарiв Ви маєте бути зареєстрованi.
реєстрацiя | авторизацiя
 Вересень 2017 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
Яка рубрика в «Магістраль-експрес» Вам подобається найбільше?
Вікно у залізницю (19)
Розмова в купе (14)
Сканворд (8)
Особистість (2)

ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников Залізничне перехрестя
 
Усі права захищено © 1992—2010 Редакція газети "Магiстраль"
За повного передруку матеріалу посилання на статтю обов'язкове.
За часткового передруку матеріалів сайту посилання на www.magistral-uz.com.ua обов'язкове.
Контакти: Тел./факс: 465-01-90, E-mail:magistral@uz.gov.ua