24 лютого 2016 / Тема номера

Заплатили звільненням

Заплатили звільненнямНаталія Кумайгородська

Порушення провідниками митних правил та правил перевезення безквиткових пасажирів коштувало 15 працівникам пасажирського вагонного депо Одеса-Головна (ЛВЧД-3) звільнення з роботи, кільком десяткам оголошені догани, семеро переведені на іншу роботу, не пов’язану з обслуговуванням пасажирів, а понад 150 позбавлені премії.

Усього впродовж 2015 р. у ЛВЧД-3 було зафіксовано 23 безквиткових пасажирів і чотири випадки порушення митних правил. У 33 випадках мало місце безоплатне перевезення вантажу або надлишкової ручної поклажі. Розглянемо ситуацію з порушенням митних правил. Четверо провідників-порушників мали достойну роботу, адже щоб потрапити на міжнародний рейс (фірмовий поїзд № 23/24 Одеса—Москва), треба мати бездоганну репутацію, досвід роботи, високу кваліфікацію та володіти етикою спілкування. Проте спокуса використати робоче місце для перевезення незадекларованих товарів виявилася сильнішою за репутацію. Всі порушення були викриті під час проведення митного контролю працівниками Сумської митниці Державної фіскальної служби України.

Як виявилося, кожен із порушників мав свою «спеціалізацію» і проявляв неабияку кмітливість у транспортуванні недозволених або незадекларованих речей. Так, О. Г. наважилася перевезти понад 130 камінців димного кварцу у мішку з постільною білизною, який розташувала в купе відпочинку провідників на підлозі під полицею (в ніші для розміщення багажу, І. С. скористався міжстелевим простором купе відпочинку провідників, приховавши там два пакунки з металевими прикрасами загальною масою понад 2,7 кг, а Д. С. влаштував схованку під дном вагона (на перемичці між хребтовими балками зі сторони неробочого тамбура), де намагався перевезти деталі для стрілецької зброї. Вчинок С. Б., який провозив незадекларований годинник, можна списати на його халатність, оскільки він навіть не приховував свій товар, а поклав його до особистих речей. Але й це не врятувало його від звільнення. Профспілка відстояла лише О. Г. з огляду на те, що жінка одна виховує дитину і упродовж восьми років не мала жодного дисциплінарного стягнення.

Якщо взяти до уваги випадки порушень провідниками ЛВЧД-3 митних правил, то минулого року їх було на два менше, ніж позаминулого. А ось перевезення безквиткових — на 17 більше. З різних джерел доводилося чути різні думки з цього приводу. Мовляв, до зловживання службовим положенням людину підштовхує низький рівень доходів: скромна зарплатня, левову частку якої з’їдають комунальні послуги, тож на прожиток лишається мало. Навіть приводили порівняння: інженер другої категорії в порту отримує 9—10 тис. грн, а його колега на залізниці — вдвічі менше. Аналогічно і провідник (при посадовому окладі 2 тис. 689 грн) з урахуванням доплат заробляє десь 5 тис. грн.

За словами начальника служби пасажирських перевезень регіональної філії «Одеська залізниця» Віталія Іванова, згадані порушення мали місце минулого року. Всі вони доведені до відома в колективах. Винні покарані. Наразі у виробничих підрозділах провадиться роз’яснювальна робота з тим, щоб формувати корпоративну культуру та підвищувати імідж галузі. Щоб запобігти перевезенню незадекларованих товарів, всі конструктивні порожнини вагонів в пасажирських депо Одеса-Головна та Миколаїв перед відправленням в рейс пломбують самоклеючими пломбами-стрічками. В обов’язки начальника поїзда входить перевірка цілісності пломб. У разі пошкодження їх, він перевіряє порожнину й складає відповідний акт та наклеює резервну пломбу. Про випадки пошкодження звітує керівництву. Щодо перевезення безквиткових пасажирів, продовжує Віталій Вікторович, хотілося б сприяння законодавства. Наприклад, якби відповідальність перед законом мав не лише провідник, а й пасажир, який спровокував провідника на порушення, тоді легше було б боротися з тією ж безквитковістю. Слід також нагадати, що в окремих випадках (за наявності вільних місць та з дозволу керівництва пасажирської служби) начальник поїзда має право оформити проїзд безквиткового пасажира за формою ГУ-57 з відповідною оплатою.

 
Для додавання коментарiв Ви маєте бути зареєстрованi.
реєстрацiя | авторизацiя
 Вересень 2017 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
Яка рубрика в «Магістраль-експрес» Вам подобається найбільше?
Вікно у залізницю (19)
Розмова в купе (14)
Сканворд (8)
Особистість (2)

ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников Залізничне перехрестя
 
Усі права захищено © 1992—2010 Редакція газети "Магiстраль"
За повного передруку матеріалу посилання на статтю обов'язкове.
За часткового передруку матеріалів сайту посилання на www.magistral-uz.com.ua обов'язкове.
Контакти: Тел./факс: 465-01-90, E-mail:magistral@uz.gov.ua