15 грудня 2016 / Новини залізниць

Відбулася демонстрація тестової версії автоматизованої системи розподілу порожніх вантажних вагонів

Розробники тестової версії автоматизованої системи розподілу порожніх вантажних вагонів 14 грудня продемонстрували її топ-менеджменту ПАТ «Укрзалізниця». Завдяки їй на початковому етапі автоматизовано розподілятимуться між замовниками рухомого складу цементовози та криті вагони, якими управляє філія «Центр транспортної логістики». Тестові випробування цієї системи триватимуть майже півтора місяця, щоб удосконалити усі необхідні опції, зробити її максимально зручною і розширити кількість критеріїв, за якими розподілятимуться вагони.

Увести в дослідну експлуатацію автоматизовану систему, яка має назву АС «Управління пересилкою порожніх вагонів», планується 27 грудня. Наразі система враховуватиме такі основні критерії для розподілу порожніх вагонів між клієнтами:  мінімальну відстань порожнього пробігу від вивантаження до наступного навантаження, мінімальний термін порожнього пробігу вагона, мінімальний час простою вагона в очікуванні навантаження, необхідність попередньої концентрації вагонів на визначених станціях та більше 30-ти наявних технічних та комерційних обмежень на використання вагону, в т. ч. наявність конвенційних заборон, необхідність проходження ремонту, проведення «промивки» та «пропарки» вагонів, обмеження районів курсування вагонів (виїзд за кордон), тощо.

«Добре, що така система запрацювала. Це дозволить ефективно, неупереджено та об’єктивно, в оперативному режимі забезпечувати потреби наших клієнтів – вантажовідправників. Це черговий крок до прозорості та усунення людського фактору», – зазначив голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун.

Диспетчер в автоматизованій системі бачитиме одночасно і кількість замовлень від клієнтів, і кількість наявних порожніх вагонів на станціях, де вони  знаходяться. Результат роботи диспетчера – миттєве оформлення в цій системі перевізного документу на пересилку вагону на адресу клієнта-замовника. Клієнт же отримуватиме інформацію про відправлені вагони на його адресу та їхню кількість, а також отримуватиме дані про сформований перевізний документ. Автоматизована система розподілу вантажних вагонів синхронізована із двома іншими: АС «Месплан» та АС «Клієнт», які є частиною єдиної автоматизованої системи керування вантажними перевезеннями.

Запропонована автоматизована система дозволить зробити розподіл порожніх вагонів між клієнтами справедливим та збільшить ефективність використання парку вантажних вагонів. До вересня 2017 року заплановано її удосконалити, розширити набір критеріїв та умов, зробити актуальною її і для розподілу усіх видів вантажних вагонів, в тому числі і зерновозів.

Розробники зазначають, що АС «УППВ» – унікальна система і розподіл вагонів буде здійснюватися на основі багатьох чинників та факторів. Одночасно триває удосконалення інших компонентів автоматизованої системи керування вантажними перевезеннями, зокрема для місячного планування перевезень АС «Месплан».

Прес-центр

 Квiтень 2017 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
22
23
24
27
28
29
30
Яка рубрика в «Магістраль-експрес» Вам подобається найбільше?
Вікно у залізницю (19)
Розмова в купе (14)
Сканворд (8)
Особистість (2)

ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников Залізничне перехрестя
 
Усі права захищено © 1992—2010 Редакція газети "Магiстраль"
За повного передруку матеріалу посилання на статтю обов'язкове.
За часткового передруку матеріалів сайту посилання на www.magistral-uz.com.ua обов'язкове.
Контакти: Тел./факс: 465-01-90, E-mail:magistral@uz.gov.ua